Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

tirsdag 11. november 2008

De første oppgavene fra Elsie har kommet!

Å det er så deilig når man føler at man får masse inspirasjon. Føle at dette online kurset med Elsie kommer til å bli fantastisk.
De første oppgavene er lagt ut. Det går ikke så mye på scrapping, men man skal lage ting. :)
Og det er utrolig inspirerende å se hva hun har laget, og begynne å tenke på hva man selv kan få til.

Skal etterhvert legge ut litt av det jeg lager her. Har foreløpig ikke laget så mye, bare begynt å skrevet og tegne i "journaling"-boka jeg har kjøpt meg i dag.
Blir spennende å skulle tenke nytt. Ikke bare skrive dagbok liksom. Men skrive/tegne om følelser og ting som skjer i livet.
En helt ny måte å tenke på for meg som er vant til å skrive dagbok. (Selv om jeg ikke har skrevet dagbok på mange år)

Ellers er finale avstemningen i Helvetesuka på Glitter er i gang nå, og det blir spennende! :)
Har med et bidrag i finalen.

Ønsker alle en flott dag!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden