Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

torsdag 6. november 2008

Meldt meg på 6 ukers online kurs med Elsie! Jippi!

ÅÅå dette kommer til å bli spennende, gøy og litt skummelt. Har meldt meg på kurs med Elsie, og håper jeg finner masse inspirasjon.
Vet ikke helt hva jeg går til, men tror helt sikkert jeg skal lære nye triks og lære meg å bryte regler.

Kurset starter den 10. og jeg gleder meg kjempe masse ! 

Her er link til bloggen hennes: http://abeautifulmess.typepad.com 


1 Kommentarer:

Blogger Pernille sa ...

Åh, det hörtes morsomt ut! Kunne godt tenke meg å väre med på et sånn online-kurs jeg også. Og Elsie har sikkert mange kule ideer å komme med...

6. november 2008 kl. 23:41  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden