Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

tirsdag 14. oktober 2008

Da blir det tur til Budapest !


Fikk bekreftet at jeg får fri fra jobb i slutten av november, så da blir det tur til Budapest på oss!
Nå har vi ikke vært ute å reist siden januar, og for en gammel reisekonsulent som meg så er det leeeenge. 
Merker at det blir mindre og mindre reising nå som jeg jobber i it-bransjen. 

Mannen skal få fikset litt på tennene sine der nede. Han trenger kroner og diverse og har fått et overslag her i Norge på 26 000 kr syns jeg å huske.
Så er veldig spendt på hva de greier å få gjort og til hvilken pris i Budapest. 
Har bestilt tannbehandling her: www.tannereiser.no 
Kjempe kjekt at de henter oss på flyplassen, booker hotell for oss og at man får gratis prisoverslag på behandlingen. 

Regner med at jeg kommer til å bare kose meg på SPA mens mannen pines i tannlege stolen! Det skal bli deilig! 
Gleder meg som en unge! Skal bli gøy å ta masse bilder jeg kan scrappe etterpå! 



1 Kommentarer:

Blogger Vibeke sa ...

Så herlig!!! Budapest er en flott by!!! Misunner deg litt:)

14. oktober 2008 kl. 18:43  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden