Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

søndag 5. oktober 2008

Har vært ute på tur med Frøya!



Frøya hater å gå i bånd. Så å ta henne med ut å prøve å gå i bånd er ikke enkelt. Hun prøver alltid å komme seg løs.
Vi var ute en tur i dag siden været var så fint. Jeg tror hun likte å være ute for hun sniffet rundt, men hun prøvde som vanlig å vri seg ut av båndet. Hun kom seg halvveis ut flere ganger, men jeg tvang det på henne igjen.

Fæl mamma jeg er.

Tenkte å ta noen bilder når hun løp rundt, men det gikk ikke. Hun er alt for vill... hehe...
Så for å få tatt ute bilder måtte jeg løfte henne opp og ta bilden på den måten.

Fikk noen fine bilder, men mange bilder ble uklar for hun var ikke så veldig samarbeidsvillig på slutten.

Ønsker alle en kjempe flott høst dag!!!!
Posted by Picasa

3 Kommentarer:

Blogger Christel (scrappeberta) sa ...

så skjønn ho e :D
Skjønner godt at ho ikke vil være i bånd, de e jo ikke vant til d.
Prøvde d må katta vår for mange år sia, men ga opp, hihi.

5. oktober 2008 kl. 12:16  
Blogger Vibeke sa ...

Nydelig lite vesen!!! Så herlig!!!:)

5. oktober 2008 kl. 13:12  
Blogger Camilla G sa ...

nåååw så herlig. Den søte lille snuten da !

7. oktober 2008 kl. 12:45  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden