Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

torsdag 25. september 2008

Scrappestafetten er snart over....




Nå er siste oppgave i scrappestafetten på scrapping.no lagt ut på nettet. 
Det har vært kjempe gøy å være med, dette var min første gang og jeg kommer garantert til å melde meg på igjen. 
Synd at det snart er over.

Mannen min klager litt da, for han får ikke nok oppmerksomhet. All oppmerksomheten min går til scrappingen. ;) 
Men det får han tåle. 

Har besøk noen dager nå så får ikke tid til så mye scrapping, får håpe jeg ikke får alt for mye abstineser.

På bildet er LO`en jeg lagde til oppgave 5 i scrappestafetten. Som vanlig er det ilderen vår som er "modell". 


0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden