Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

mandag 8. september 2008

Scrappestafetten på scrapping.no


Jeg er med på scrappestafetten på scrapping.no og det er kjempe gøy, men jeg føler at jeg ikke helt greier å konkurrere med alle de andre som er så flink.

Men øvelse gjør mester, så om jeg scrapper masse nå så kan jeg kanskje bli like flink som de andre etterhvert.



Er på lag med noen kjempe herlige jenter! Kunne ikke fått et bedre team tror jeg!



Her er den første oppgaven jeg løste.

Oppgaven var å lage noe med sirkler. Sirklene skulle komme tydelig frem. Fikk ikke mange poeng, men er ganske fornøyd uansett. Jeg har ikke scrappet noe på snart 1 år, så er litt ute av trening.

Skal bli spennende å se hvordan det går fremover.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Digger denne LOen din! Den er kul og frisk!! Hvis du tilfeldigvis er hjemme en dag kunne vi kanskje hatt scrappetreff en formiddag...?

Klem fra Madeleine

23. september 2008 kl. 19:59  
Blogger Anne Lise sa ...

Så flott denne var :)
Hilsen Stairway...

24. september 2008 kl. 15:18  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden