Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

lørdag 20. september 2008

Høsten er så deilig






I dag har jeg vært ute å tatt masse bilder igjen! Stor koser meg med mitt nye Canon EOS 450d. 
Og når været er bra, og naturen viser seg fra sin beste side, ja da er det enkelt å ta fine bilder! 

I går var jeg på scrappe treff på Papertrends. Det var kjempe koselig, men jeg greide ikke å scrappe så mye. Men men... fikk scrappa en LO og fikset litt på en annen. 

Gleder meg til å scrappe de nye bildene jeg har tatt i dag. Har bedt om en utfordring på Glitter og Stas og fikk selvsagt det! Så nå må jeg bare sette i gang. 
En scraplift, pluss at jeg meldte meg på en konkurranse. (Regnbue konkurransen) 

Er fremdeles med i scrappestaffeten på scrapping.no så jeg har nok scrapping å gjøre fremover. 
Tenkte jeg skulle sette meg ned nå i kveld og få scrappet litt. 

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden