Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

tirsdag 30. september 2008

Forbanna på Posten....

Jeg fikk Bad Girls kitet tilsendt i posten her for noen uker siden. Og nå dukka regninga fra Posten opp på tollbehandlingen.

Jeg har tidligere hatt et lite firma, og på min Paypal konto ligger firma informasjon inne. 

Pakken fra Bad Girls kostet 248 kr. Og regningen fra Posten var på 606,50 kr! 
Trodde det var en feil men ringte Posten nå og de sier at neida, dette er ikke feil, det er utleggsprovisjon og tollgebyr og mva fordi pakken var sendt til firmanavnet! 
Og det måtte jeg bare betale. Prøvde å forklare at det hadde skjedd en feil, for dette var noe jeg hadde kjøpt privat. Men da fikk jeg bare beskjed om at neste gang måtte jeg bare huske på at de skrev navnet mitt på pakken. Det kunne gjerne stå c/o til firmaet det gikk helt fint, da slapp jeg alle gebyrene!!!

Flyforbanna her jeg sitter for jeg syns dette var unødvenig og dyrt! Det er såklart min feil at jeg ikke har endra adressen på Paypal kontoen, men jeg tenkte ikke på det når jeg betalte. 

Så det ble et dyrt Bad Girls kit! Nesten 900 kr for noen ark og litt pynt! Gosh! Og jeg som har dårlig råd fra før. 


1 Kommentarer:

Blogger Kristin Langnes sa ...

Snakk om å være firkantet ja...men det er jo typisk Posten...

30. september 2008 kl. 15:03  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden