Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

lørdag 4. oktober 2008

Scrappestafetten er over og nå er scrappekrigen i gang


Det går mye i konkurranser for meg for tiden. Det er kjempe gøy å stadig få mye oppgaver og prøve ut nye ting. Merker også at jeg utvikler gjennom konkurransen, og det er kjempe gøy.


Foreløpig har jeg ikke vært den store vinneren, men det viktigste er jo å delta.
Nå er jeg ferdig til første oppgave til scrappekrigen, så tenkte jeg å levere noe til den store forum utfordringen og muligens en til en konkurranse på scraphaugen!

Gosh, må henge i jeg!

*Løper inn på scrapperommet og fortsetter!*
LO`en over er mitt siste bidrag til Scrappestafetten. Det er den første LO`en i vintage stil jeg har laget, og det var gøy! Kommer nok til å lage flere i samme stil fremover!
Bildet viser mammaen min og tante som er tvillinger. Bildet var så søtt så det måtte bare scrappes.




0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden