Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

torsdag 9. oktober 2008

Shop till I drop.... Ops.. I did it again...





Jeg har fått helt dilla på klær fra favorittbutikken min Torrid. (http://www.torrid.com)
Sendte inn ny bestilling i dag. 
Burde nok ha ventet, men det fikk spesial rabatt på 30% så kunne ikke la være. 

Så da ble det 2 nye jakker, flere t-skjorter, cardigan, genser og nytt skjerf! Gleder meg til jeg får klærne, ytterjakke trenger jeg. Og greide ikke å bestemme meg, så kjøpte to. 
Haha..

Shopping er morsomt, men ikke så gøy for lommeboka. 

Var med i en liten utfordringskonkurranse på Glitter og Stas, dessverre var vi bare to som sendte inn bidrag. Så da vant jeg! 
Jippi! Ikke ofte jeg vinner noe.... men føler jeg ikke vant så veldig fortjent da siden det var så få med. Men men... 

Her er bidraget mitt. Har en annen LO i samme farger, og med samme type bilder, så dette skal bli en slags side 2 til den andre LO`en jeg har laget.
Enkel og grei LO. ;)




4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Så koselig blogg du har,og så masse fine klær du shopper!
Klem fra Jenaette

9. oktober 2008 kl. 22:41  
Blogger Berit sa ...

Kjempefin blogg!
Ser du har shoppa klær og jakkene du venter var jo rålekre!!
Måtte titte inn i butikken du hadde handla og titte litt og der var det jo mye fint. Er det lov å spørre litt om hvordan disse klærne er på str ol. Var så mye rare str der og fant ikke helt ut hva str 1, 2, 3 og 4 tilsvarer str. her hjemme...
Er litt skeptisk til å handle klær uten å prøve de først, men det var jo så mye fint... :)
Mvh Berit

10. oktober 2008 kl. 01:19  
Blogger Berit sa ...

Og der fant jeg ut av str.. hehe
Uansett, takk for link :D

10. oktober 2008 kl. 01:30  
Blogger Berit sa ...

I'm big and beautiful too, så det var en perfekt butikk ;)
Stemmer størrelsene overens med det du er vant til her hjemme?? Tror jeg må ta litt mål her og der og se hvor høyt opp jeg må...;)
Kjedelig å sitte med et hav av for små klær - selv om det er målet å komme i de en gang..haha

12. oktober 2008 kl. 02:49  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden