Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

lørdag 11. oktober 2008

Snart pappa? - en LO om det å være ufrivillig barnløs


Denne LO`en lagde jeg til Scrappeutfordringen 2008 på Scrappehuset. Den kom ikke så høyt opp, men men...

Dette er en av de vanskeligste LO`ene jeg har laget fordi jeg har laget en LO om det å være ufrivillig barnløshet. Jeg har prøvd mange ganger før å scrappe en LO med dette temaet, men jeg har alltid bare begynt å gråte og har måtte legge LO`en på hylla. Det er mange følelser involvert.

Det var veldig godt å scrappe et seriøst tema, noe personlig og vanskelig. Jeg håper at jeg kan lage enda en LO med samme tema, men da fra mitt/vårt ståsted, det kommer til å bli tøft,  men håper jeg får det til en dag. Tror dette kan være en fin måte å bearbeide alle følelsene vi har rundt det at vi ikke kan få barn på normaltvis.

En ting er sikkert, scrapping er terapi! 

5 Kommentarer:

Blogger Anne-Britt sa ...

Nei det kan ikke ha vært lett å scrappe denne siden. Skulle nok også ha gjort noe slikt siden jeg er i samme posisjon, men klarer liksom ikke å komme meg i gang. Synes du har vært flink og flott LO;)

11. oktober 2008 kl. 09:48  
Anonymous Anonym sa ...

En flott og sterk LO. Kan nok ikke forstå hvor vanskelig dette er å scrappe. Men scrapping er terapi på flere områder og man får bruke det der man trenger!!

11. oktober 2008 kl. 11:06  
Blogger Beate sa ...

Det var virkelig en flott LO, med et sterkt tema. Jeg har full forståelse for at det er en fortvilt situasjon med mange følelser involvert, og scrapping er som du sier; terapi.

Nå vet jeg ingenting om deres situasjon, men mirakler har skjedd før. :)

12. oktober 2008 kl. 00:41  
Blogger Vibeke sa ...

Tøff Lo - med et sterkt tema..

12. oktober 2008 kl. 08:21  
Anonymous Anonym sa ...

Utrolig tøft tema dette her, skjønner godt at det ikke er så lett å scrappe om det. Lykke til videre!

Vennlig hilsen Maren

14. oktober 2008 kl. 08:43  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden