Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

mandag 13. oktober 2008

Jeg overlevde første utstemming i Scrappekrigen

Puh! Der var avstemningen over og jeg kom meg videre! Jippi! :)
Og ikke kom jeg helt sist heller.

Er alltid spennende å se om folk liker det man lager. Noen ganger er man kjempe fornøyd selv, og så er det ingen andre som deler begeistringen. Men sånn vil det alltid være.

Dette er mitt bidrag på første oppgave.

Begynner å like å scrappe litt "old-style" ;)
Dette bildet betyr mye for meg. Det er av meg og min farfar på dåpsdagen min. Han hadde laget dette skrinet til meg, og det skrinet har jeg fremdeles, og bildet av oss to ligger i bunnen av skrinet i et hemmelig rom.

Farfar døde når jeg var 6 år (tror jeg), så det er godt å ha disse håndfaste minnene fra han.



1 Kommentarer:

Blogger Nora sa ...

En nydelig LO du har laget, den fikk min stemme :)
Hilsen lagvenninne i krigen

18. oktober 2008 kl. 17:08  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden