Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

lørdag 25. oktober 2008

Trøtt slapp og mangler scrappe-inspirasjon


Da var avstemningen på den første oppgaven i Scrappe eksepdisjonen over. Jeg gjorde det ikke så veldig bra som vanlig. Men jeg greide meg da.

Oppgave nr. 2 scrappet jeg ferdig i dag, men vet ikke helt hvordan det vil bli mottatt.
Føler at jeg ikke får til noen ting akkurat nå. 
Utrolig kjedelig å ha det sånn. Føler at jeg ikke blir bedre og at jeg har stagnert litt igjen. 

Håper at jeg snart får masse inspirasjon igjen.

Hentet Bad Girls kitet på Posten i dag, og heller ikke det ga meg noe inspirasjon. Sukk! 


1 Kommentarer:

Blogger Vibeke sa ...

Jeg synes denne LOen var skikkelig flott jeg!!! Du har jo mange flotte detaljer her ser jeg!!!!:)
Finn deg en LO du kan lifte da vet du - det kan kanskje hjelpe deg gjennom sperren din!!:)

Det er en kul utfordring inne på Scrappehuset også - kan du ikke prøve deg på den da?
http://scrappehuset.blogspot.com/2008/10/altom-linn-ludvigsen.html

26. oktober 2008 kl. 07:41  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden