Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

onsdag 29. oktober 2008

Lønn for "strevet"


Jeg vant oppgave 2a i Helvetes uka på Glitter og Stas. Er bare en del av konkurransen da, men gøy å endelig ha laget noe andre liker. 
Kjempe morsomt og inspirerende! LO`en over er den jeg vant med.
Clean and Simple LO. Det enkleste er oftes det beste! 



LO`en over var også med i konkurransen, og den kom ikke så veldig høyt opp. Men jeg ble selv fornøyd med den. 
Beachlife... I love it! 

3 Kommentarer:

Blogger MN sa ...

Så utrolig vakker! Så enkel og så nydelig. Jeg liker stilen din kjempegodt :-)

30. oktober 2008 kl. 10:02  
Blogger Kos med papir og saks sa ...

så nydelige lo'er. virkelig vakre.
grattis med seieren også

ha en flott torsdag

30. oktober 2008 kl. 13:08  
Blogger ?? sa ...

Grattis med seieren..
Du lager mange flotte, stilige, tøffe, lekre osv loèr...
Liker det du lager..
KLEMMER

30. oktober 2008 kl. 15:04  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden