Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

fredag 31. oktober 2008

Enda to LO`er



Det blir mye scrapping når man kaster seg på konkurranser. 
Kjempe gøy, utfordrende og lærerikt. Man må presse seg selv til å tenke, prøve nye ting og gjøre ting man ikke har gjort før.
Til og  med scrappe bilder man aldri hadde tenkt å scrappe. 
Denne LO`en er om det å være ufrivillig barnløs. Denne gangen fra mitt ståsted. 
En vanskelig LO å scrappe, men veldig godt å få ut litt følelser.


Den neste LO`en skulle ha tema VOKSEN. Og da måtte det jo bli ALDRI VOKSEN... hehe... 
Et bilde av meg og mannen min som jeg normalt aldri ville ha scrappet, men det var det mest tullete bildet jeg fant i farta.
Gøy å leke med farger. Har etterhvert blitt veldig glad i å gjøre det.


0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden