Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

fredag 7. november 2008

Hard scrappe helg framfor meg...





Har fått en oppgave i finalen i helvetes uka på Glitter og Stas som jeg nesten ser på som umulig. 
Skal lage julegave med ting jeg har liggende. Altså hjemmelaget gave! Huff... vet ikke om jeg kommer til å greie å løse den oppgaven. 
Ja, ja får prøve å sette meg ned i morgen å se på det.

*klø seg i hode*

Har i tillegg en skisse jeg skal scrappe, den sliter jeg også med. Ja ja håper noe inspirasjon kommer i løpet av natta.

Her er mitt bidrag i Scrappe-ekspedisjonen denne uka! Kom på andre plass i gruppa mi! :) Fornøyd med det!


2 Kommentarer:

Blogger Vibeke sa ...

Det fikser du så bra så!!!:)
Lykke til - jeg gleder meg til å se hva du lager:)

8. november 2008 kl. 13:47  
Blogger solsiv sa ...

Hærligheten ... denne Lo'en var vakker. Fineste jeg har sett på lenge "tommel'n opp)

9. november 2008 kl. 20:53  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden