Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

mandag 27. juli 2009

Stressende dager


Jeg er skikkelig stressa om dagen, psykisk.
Har så utrolig mye å tenke på i forhold til flytting, vi får besøk på onsdag fra USA, og så skal vi snart på ferie! Hjelp!

Har skrevet kontrakt i dag, depositum og første leie er betalt. I morgen er overtakelse, så da skal jeg hente nøkler! Gleder meg som en unge!
Har bestilt Get HD PVR boks og internett, så det blir installert i morgen! Så til helga skal vi flytte inn!

På onsdag kommer svigers til Norge for første gang! Blir gøy å vise dem hvordan vi bor og vise dem nærmiljøet. Mannen jobber kveld hele uka, så jeg må underholde dem på kveldstid. Lurer fryktelig på hvordan det blir!
Første gangen jeg skal være sammen med dem alene, får en sjanse til å bli godt kjent med dem i allefall.

Det er konkurranse på fotoverden, og jeg har fått to bilder i finalen denne gangen.
Bilde 12 og 13. Så løp inn og ta en titt på alle de flotte bidragene og gi din stemme.


0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden