Scraplicious - om livet mitt, scrapping, foto og meg

Tropicos lille verden

mandag 20. juli 2009

En ny start

Vi har fått solgt leiligheten vår nå, fikk inn bud sist uke og dag skal vi skrive kontrakt. Etter over 1 år med visninger osv, fikk vi endelig solgt. Fikk ikke den prisen vi ønsket, men vi kommer oss videre.

Så nå leter vi febrilsk etter et sted å bo fra 1. september. Bare litt over 1 mnd. til vi må være ute! Blir helt stressa jeg!

Har vært på to visninger, men ingen av de leilighetene var noe særlig. Føles vemodig å skulle flytte, var så innstilt på å bli nå. Og hadde begynt å gjøre det koselig hjemme. Pappa er hos oss nå for å legge fliser på terassen, det var jo egentlig fordi vi ønsket det siden skulle fortsette å bo der. Men nå blir det ikke lange stunden vi får nyte flisene.

Har selvsagt mest lyst å kjøpe noe nytt, men vi har ikke nok egenkapital til det. Skal prøve å sette pengene vi sitter igjen med på BSU kontoen til min kjære, så formerer de seg litt. Og vi får skattefradrag.

Har verken tatt noen bilder i det siste, eller scrappet. Har solgt unna masse scrappe-ting og tang. Rydda litt og fant ut at jeg hadde alt for mye. Godt å bli kvitt noe av det, men har enda masse igjen. Men finner vi en større leilighet så kan jeg kanskje få meg et eget scrappe-rom. Det hadde vært deilig!

Kjenner det kiler i magen når jeg tenker på hva som skjer fremover!
Alt er så usikkert!

Bloggen min fremover kommer nok til å bli litt mer personlig, greit å lufte tankene litt! Har i det siste vært på masse interiør blogger, så mulig jeg kommer til å kombinere scrapping, foto, interiør og personlige innlegg her.


2 Kommentarer:

Blogger Kristin Langnes sa ...

Krysser fingrene for at det ordner seg!

20. juli 2009 kl. 14:02  
Anonymous Jorunn sa ...

Så herlig med hussalget, håper det ordner seg med både det ene og det andre :)

20. juli 2009 kl. 22:31  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden